מילוי קמטי שמש

קמטי שמש

חשיפת יתר לשמש הינה אחת מגורמי הסיכון העיקריים להיווצרות קמטים כבר בגיל צעיר.

באופן כללי, מבדילים בין שתי קבוצות הקמטים בפנים על בסיס מנגנוני ההיווצרות: קמטי הבעה וקמטי השמש.

קמטי הבעה כפי שהאינטואיציה מכוונת, הם קמטים שנובעים מפעילות שרירי הבעה ולכן מצויים במקומות מסוימים בפנים. קמטי הבעה הם: קמטים במצח, קמטים בין הגבות, קמטים בצידי העניים וסביב העניים, קמט נזולביאלי (קמט אף-שפתי), קמטים "מריונט" (קמטים בצדי הפה ומטה), קמטים סביב הפה (קמטי העישון), קמט הנחי מעל הסנטר.

קמטי השמש הם קמטים קטנים יותר יכולים להופיע בכל הפנים והגוף באזורים החשופים לשמש. לציין, השמש גורמת גם להיווצרותם והתעמקותם של קמטי ההבעה כי כשאנו חשופים לשמש ללא אמצעי הגנה מתאימים יש לנו הבעה אופיינית – עיניים כמעט עצומות, גבות מאומצות ושפתיים מתוחות לצדדים; הבעה שכזו חוזרת וגורמת היווצרות קמטים בין הגבות, קמטים סביב ובצדי העניים, קמטים נזולביאלים (קמטים אף-שפתיים), ולעיתים גם קמטי "מריונט".

קמטי שמש לא הבעתיים נוצרים מחד ישירות מנזקי קרני השמש ומאידך מהתייבשות של העור. לכן, העור מאבד את תכונת האלסטיות ומתקמט. במידה ולא תטופל הבעיה בזמן הקמטים מתעמקים ונוצרים חריצים – קמטים עמוקים יותר עם הרס הממברנה הבסיסית של העור (Basement Membrane Zone of Skin).

קמטי שמש אופיניים לצעירות וצעירים שאוהבים ליהנות מחשיפה לקרני השמש ואלו מהר מאוד מוצאים את עצמם עם עור בעייתי מבחינה אסתטית ולעיתים אף בריאותית. לכן, מומלץ מאד להימנע מחשיפת יתר לשמש, להשתמש באמצעי הגנה ולהרבות בביקורים במרפאות הקוסמטיקה והרפואה האסתטית, כמו גם במרפאות רופאי העור. מניע הטיפול הטוב ביותר לבעיה !!!

יש לציין, שלאור העובדה שקמטי השמש הם בעיה כללית של העור ולעיתים אף מכסים את כל הפנים, הטיפול בקמטי שמש במצבים המוזנחים דורש גישה משולבת של שיטות הטיפול הקיימות ולכן כרוך בהוצאות כלכליות לא מבוטלות. שוב, טיפולים עקביים כבר בשלבים מוקדמים ימנעו מצבים בעיתיים יותר בעתיד.

החדרת לחות באמצעות הטיפול ביורוויטליזציה (החייאת העור) והחדרת החומרים ביואקטיבים בטיפול מזותרפיה באופן עקבי הם הנוסחא המתאימה ביותר להעלמה ומניעה של קמטי השמש.

מילוי באמצעות חומרי מילוי בשילוב השתלת מזו חוטים, הזרקת בוטוקס / דיספורט, פילינג רפואי עמוק וטכנולוגיית לייזר מתקדם הם השיטות הטיפוליות באמצעותן ניתן להשיג תוצאות מושלמות בטיפול להעלמת קמטי השמש.

במצבים המתקדמים יותר הפתרון בוא מילוי קמטי שמש ע"י חומצה היאלורונית.

מילוי קמטי שמש ע"י חומצה היאלורונית הינו הליך פשוט, בטוח ואפקטיבי עם תוצאות מבוקרות ומראה טבעי. מבוצע תחת הרדמה מקומית ע"י מריחת משחה מאלחשת אך ניתן גם בלעדיה וזאת לפי בחירת המטופל. הטיפול אינו כרוך בכאב, ואין צורך בזמן החלמה.

תוכנית הטיפול האינדיבידואלי להעלמת קמטי השמש מבטיחה תוצאות מרחיקות לכת עם עור הפנים חלק וצעיר – המשדר חיוניות ורעננות.

צרו קשר לפרטים נוספים

    [/mk_fancy_title]

      טיפולי חומצה היאלורונית

      האומנות שברפואה האסתטית

      קליניקה ראשית – תל אביב, רמת החייל: רח' הברזל 11, טלפון: 054-5724883

      Start typing and press Enter to search