מילוי קמטי מריונט

קמט "מריונט", "קמט עצבות", "קמטי האכזבה"

קמט "מריונט", "קמט עצבות", "קמטי האכזבה" – הם הקווים שמשתרעים מן הפינות החיצוניות של צדי הפה כלפי מטה לכיוון הסנטר. המנגנון העיקרי ליצירת קמט ה"מריונט", הוא דילול שומן תת עורי ומתוך כך נוצר איבוד נפחים במהלך ההתבגרות. לצד זה, קיימים גורמים כמו: גנטיקה,סיבות סביבתיות והרגלים התורמים רבות להיווצרות קמט "המריונט", "קמטי האכזבה".

ניתוח למתיחת פנים, הרמה ומתיחה באמצעות חוטים ומילוי באמצעות חומרי מילוי קבועים, סמי-קבועים וזמניים – הן השיטות הטיפוליות המקובלות להעלמת קמטי "המריונט". בהתאמה אישית של הטיפול ניתן להשיג תוצאות מרחיקות לכת עד העלמה מוחלטת של קמטי "האכזבה", קמטי "העצבות" והחזרתו של המראה הצעיר מלא השמחה והאופטימיות.

ההרדקור הטיפולי להעלמת "קמטי האכזבה" הוא מילוי קמטים ע"י חומצה היאלורונית ולרוב מספק תוצאות רצויות ללא צורך בשילוב של שיטות טיפוליות נוספות.

מילוי קמטי "המריונט" ע"י חומצה היאלורונית הינו הליך פשוט, בטוח ואפקטיבי עם תוצאות מבוקרות ומראה טבעי. טיפול מילוי "קמטי האכזבה" באמצעות חומצה היאלורונית קצר ואורך כ10-15 דקות, מבוצע תחת הרדמה מקומית ע"י מריחת חומר מאלחש או שניתן גם בלעדיו לפי בחירתו של המטופל. הטיפול אינו כרוך בכאב ואין צורך בזמן החלמה.

צרו קשר לפרטים נוספים

    טיפולי חומצה היאלורונית

    האומנות שברפואה האסתטית

    קליניקה ראשית – תל אביב, רמת החייל: רח' הברזל 11, טלפון: 054-5724883

    Start typing and press Enter to search