מילוי קמטי עישון

קמטי עישון, קמטים שביב הפה, קמטים סביב השפתיים

קמטי "העישון", קמטים פריאורליים, קמטים סביב הפה, קמטים סביב השפתיים – הם הקווים אנכיים סביב השפתיים ונוצרים בעיקר עקב פעילותו של השריר סביב הפהOrbicularis Oris Muscle, אשר מקיף את הפה ותפקידו קיבוץ השפתיים ותנועת מציצה.

במהלך התבגרות לאור איבוד הנפחים בגין דילול השומן התת עורי והאלסטיות הפחותה של העור התקמטות של העור נהיה בולטת יותר עד כדי היווצרות החריצים – קמטים עמוקים ביותר עם הרס הממברנה הבסיסית של העור (Basement Membrane Zone of Skin).

במידה ולא תטופל הבעיה בזמן הקמטים סביב הפה מתעמקים יותר וגולשים לעבר קונטור שפתיים עם הרס מוחלט של ציור השפההשפתיים נבלעות בתוך הקמטים.

כמובן, במנגנון ההיווצרות של קמטי עישון הנתונים הגנטיים משמעותיים יחד עם גורמים סביבתיים שאת חלקם ציינו מעלה.

קמטי העישון, קמטים סביב הפה, קמטים סביב השפתיים אחת הבעיות האסתטיות השכיחות ביותר בקרב המטופלים ולכך קיימת סיבה אוביאקטיבית – השפתיים הן אחד האיברים המרכזיים בפנים שאנו מביטים ובוחנים במהלך האינטרקציה הישירה ביננו; ואופן מסוים דרכן אנו תופסים את עצמנו במראה.

חובה לציין, שלמרות השיטות הטיפוליות הרבות הקיימות בארסנל של הרפואה האסתטית כיום, הטיפול בקמטי העישון במצבים מוזנחים יותר הוא אחד הקשים וכרוך בטיפולים משולבים וממושכים. לכן, המלצה היא – להתחיל טיפול כבר בשלבי התחלת הבעיה של קמטי העישון, קמטים סביב הפה וזה בעצם טיפול מניעתי באותה מידה.

מילוי באמצעות חומרי מילוי בשילוב עם השתלת מזו חוטים, הזרקת הבוטוקס / דיספורט, פילינג רפואי עמוק וטכנולוגיית לייזר מתקדם הם השיטות הטיפוליות באמצעותן ניתן להשיג תוצאות מושלמות בטיפול להעלמת קמטי העישון, קמטים סביב הפה, קמטים סביב השפתיים.

יחד עם זאת, מילוי קמטים סביב הפה ע"י חומצה היאלורונית היא ההרדקור הטיפולי בקמטי העישון. מילוי קמטים סביב השפתיים ע"י חומצה היאלורונית הליך פשוט, בטוח ואפקטיבי עם תוצאות מבוקרות ומראה טבעי. הליך הטיפול קצר כ10-15 דקות, מבוצע תחת הרדמה מקומית ע"י מריחת חומר מאלחש או בלעדיו לפי בחירתו של המטופל, אינו כרוך בכאב, ואין צורך בזמן החלמה.

תוכנית טיפול אינדיבידואלית להעלמת הקמטים שביב הפה מבטיחה תוצאות מרחיקות לכת עם חיוך רחב, רענן וצעיר – המשדר אושר אמיתי.

צרו קשר לפרטים נוספים

    טיפולי חומצה היאלורונית

    האומנות שברפואה האסתטית

    קליניקה ראשית – תל אביב, רמת החייל: רח' הברזל 11, טלפון: 054-5724883

    Start typing and press Enter to search