הרמת זווית הפה

הרמת של זוויות השפתיים בצדי הפה

אין צורך לשכנע כמה משקל יש לשפתיים במכלול היופי של האדם. השפתיים הינן כלי תקשורת במובן הישיר של המילה, וגם ברמה הפסיכו-הורמונלית הן מכוונות את הסובבים אותנו לתדרי חושים מסוימים.

זוויות הפה בצדי השפתיים מורמות משדרות צעירות, שמחת חיים, אצילות ואריסטוקרטיות מנגד כשהן צונחות הפנים מקבלות מראה עצוב ומבוגר.

באופן כללי השפתיים הם איבר מאוד דינמי ופונקציונלי כמו גם משמשות להבעה של כמעט כל הרגשות הקיימים. לכן, השפתיים והעור סביב השפתיים נתונים לשינוים משמעותיים בהשפעת גורמים סביבתיים, ההתנהגותיים, כמו גם ע"י תהליכי התבגרות טבעיים.

צניחת זוויות הפה בצדי השפתיים נגרמת מחד מטונוס מוגבר של השריר הגורם לצניחת זווית הפה  (m. depressor anguli oris) ומאידך גורמי ההתבגרות הכלליים כמו דילול נפחים תת עוריים (כמו שומן תת עורי, שרירים, יובש) ואיבוד האלסטיות של העור.

הצניחה של זוויות שפתיים בצדי הפה מקנה לפנים את המראה העצוב והמאוכזב. לכן, הרצון בתיקון צניחת זוויות הפה הינו בסדר עדיפויות ראשוני בקרב המטופלות במרפאות האסתטיות.

הזרקת חומצה היאלורונית והזרקת הבוטוליניום טוקסין – בוטוקס / דיספורט הנן השילוב הקסום שנותן פתרון פשוט, מהיר ומושלם להרמת זוויות הפה ללא ניתוח.

במקרים קשים יותר בצניחה של זוויות הפה נעזרים בחוטים משוננים עם זיזים (חוטי אפטוס, APTOS) וחוטים עם מיקרו קונים (חוטי סילואט,  Silhouette) ובאמצעותם משיגים תוצאות מרחיקות לכת עם מראה טבעי לחלוטין.

בקליניקה שלנו אומנות ומיומנות הן הסוד ההצלחה ביצירה של שפתיים יפות ונחשקות, חושניות עם דגש על מראה טבעי.

צרי קשר לפרטים נוספים

    טיפולי חומצה היאלורונית

    האומנות שברפואה האסתטית

    קליניקה ראשית – תל אביב, רמת החייל: רח' הברזל 11, טלפון: 054-5724883

    Start typing and press Enter to search