טיפול בהזעת יתר

הזעת יתר
הזעת יתר הינה תופעה שמעיקה חברתית על0.6-1% מהאוכלוסייה העולמית ונשים וגברים סובלים מהזעת יתר באופן שווה.
לציין, הסטטיסטיקה של הזעת יתר בארצנו זהה לסטטיסטיקה עולמית. מעניין שהיפנים סובלים מהזעת יתר פי 20 יותר משאר העמים בעולם. ההתמודדות עם הזעת יתר עמוקה יותר כי לרוב ההזעה המוגברת מופיעה בגילאי ההתבגרות או לפניה ולכן יכולות להיווצר מכך השלכותהתנהגותיותכמו גם על עיצוב האישיות. הזעת היתרמתבטאת לרוב בהזעה ממוקדתבאזורים: בית השחי או בכפות הידיים והרגליים וכן במפשעות, לאורך הגב ובין השדיים אצל נשים במקרים קשים יותר. לאחרונה התפתח טיפול יעיל ובטוח של הזעת יתרוהוא באמצעות הזרקת הבוטולינום טוקסיןבוטוקס או דיספורט. אצלנו בקליניקה של ד"ר משה שמש קיים ניסיון רב לטיפול הזעת יתר. הגישה האישית והמסירות היא נק' המוצא להצלחתנו. שאלות נפוצות:
מה זה בוטולינום טוקסין ?
מה אורך הטיפול הזעת יתר ?
לכמה טיפולים זקוקים בהזעת יותר ?
מה תוצאות הטיפול של הזעת יתר בבוטוקס ? <<strong
>לכמה זמן תוצאות הטיפול בהזעת יתר נשמרות ?
מה זה בוטולינום טוקסין ?
בוטוקס ודיספורט הינם השמות המסחריים הנפוצים ביותר ברחבי העולם של אותו חומר – טוקסין הבוטולינוםA, שבהחלט הביא למהפכה בתחום הרפואה האסתטית. רמת הבטיחות הגבוהה ביותר של החומר הפכה אותו לאחד המובילים ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים ובמרבית המקרים דחה את הצורך בניתוחים. פשטות הטיפול, תופעות הלוואי המינימליות וקצרות הטווח, ההתאוששות מידית, אחוז סיבוכים אפסי ואפקט התוצר עושים את הזרקות הבוטולינום טוקסין נגישות ופופולריות מאד.
מה אורך הטיפול הזעת יתר ?
אורך הטיפול של הזעת יתר לאזור הוא בין כ20-30 דקות.
לכמה טיפולים זקוקים בהזעת יתר ?
באופן כללי, ברוב המקרים מספיק טיפול אחד. בטיפול הראשון מזריקים מינון מינימלי המומלץ של החומר בוטולינום טוקסין.
יתכנו מקרים שהמינון לא מספיק ונשארים אזורים שעדיין מפריש זיעה. במקרה זה, כטיפול נוסף מזריקים מינון נוסף של בוטוקס / דיספורט באופן מבוקר בעיקר באזורים שעדיין מפרישים זיעה.
מה תוצאות הטיפול הזעת יתר בבוטוקס ?
התוצאות הצפויות של הטיפול הזעת יתר בהזרקת הבוטוקס / דיספורטהן הפחתה משמעותית עד להפסקה לחלוטין של ההזעה באזור המטופל. לעיתים לאחר טיפול הראשון עדיין קיימת הזעה אומנם היא מופחתת משמעותית.
לכן, נדרשת הוספה של מינון מסויים מהחומר כטיפול נוסף באופן מבוקר בעיקר באזורים שעדיין מפרישים זיעה.
לכמה זמן תוצאות הטיפול הזעת יתר נשמרות ?
הטיפול הזעת יתר בבוטוקס
טיפול יעיל והתוצאה נשמרת למספר חודשים. זהו בעצם החיסרון היחיד של טיפול הזעת היתר בבוטוקס– יש לעבור את הטיפול כפעמיים בשנה לתוצאות ארוכות טווח.
עם זאת יש לציין, ככל ששומרים על הקפדת הטיפולים בזמן, התוצאה הולכת ומתארכת עם סיכוי מאוד גבוה לריפוי תמידי בהמשך.
האם קיימיםסיבוכים וסיכונים בטיפול הזעת יתר ?
באופן כללי, לא מתואר בספרות המקצועית סיכונים כל שהם לטיפול בהזרקת בוטולינום טוקסין (בוטוקס, דיספורט).
עם זאת, הסיבוכים המידיים לטיפול בהזעת יתר בהזרקת הבוטוקס / דיספורט יתכנו והם בעיקר תלוייכישרונו וניסיונו של הרופא המטפל. סיבוכים אפשריים הם: כאב, שטפי דם, נפיחות, אי-נוחות, עקצוץושטפידם.סיבוכים יותר קשים הם: זיהום באזור ההזרקה, נפילה של הגבה או עפעפיים במקרה של הזרקה במצח לטיפול בהזעת יתר במצח.
במקרה של זיהום נדרש טיפול בהתאם ובמקרה של סיבוכים כתוצאה של הזרקה לקויה של בוטולינום טוקסין, אך ורק הזמן הוא המרפא הטוב ביותר – יש להמתין בסבלנות רבה כ 3-4 חודשים והאסימטריה תיעלם והפנים יחזרו לקדמותם.

צור קשר לפרטים נוספים

    האומנות שברפואה האסתטית

    קליניקה ראשית – תל אביב, רמת החייל: רח' הברזל 11, קומה 3

    Start typing and press Enter to search