7 עובדות על יופי ו 7 טיפים איך להשיג אותו מאת ד"ר משה שמש

 

7 עובדות על יופי ו 7 טיפים איך להשיג אותו מאת ד"ר משה שמש

 

עובדה ש:

  1. אין אחד שלא אכפת לו מהמראה החיצוני שלו עצמו ושל הסובבים אותו.
  2. החיצוניות שלנו היא כרטיס הביקור השימושי ביותר. היא משקפת את פנימיותינו ואין סיבה להכחיש, ברוב המקרים על פיה גם יקבעו סוגי היחסים עם הסביבה.
  3. יופי ומראה צעיר ורענן מושך וכתוצאה באופן אוטומטי פותחות המון דלתות סגורות ואפשרויות חדשות.
  4. בכל הנושא של ביוטי ואנטי-אייג'ינג העור הוא האיבר המרכזי אשר גורם לנו לתייג – בין אם צעיר או מבוגר, בין אם יפה או פחות מושך, בין אם מטופח או מוזנח. יכול להיות עניים מהממות, שפתיים יפות, תווי פנים מפוסלים ועם כל זה במידה ומראה העור לא חיוני, כל שאר הדברים החיוביים מתגמדים. אבל תתארו סיטואציה הפוכה – אם העור יהיה מטופח אך העיניים, שפתיים ותווי פנים שאינם עומדים בסטנדרט היופי המקובל, כל היחס שונה – והמראה עדיין מושך.

-נקודה למחשבה !!!

דוגמאות להוכחה ? – סלבס, לא כולם באמת יפים אבל כולם שומרים על חוקי הטיפוח וזה בעיקר טיפול בעור.

עוד דוגמה ? האם באמת צריך להזכיר איזה שינוי יכול לחולל איפור מקצועי תוך מספר דקות.

  1. העור הוא איבר קסום בגופנו שאנחנו חייבים לו המון. הוא מכסה אותנו בכל גופנו ואפילו כל כך התרגלנו למפגש איתו בכל נקודת הזמן שהרבה פעמים שוכחים שהעור גם איבר בגוף וצריכים לטפל בו בזהירות. העור הוא החומה של גופנו נגד האקלים האכזרי שסביבנו, נגד החיידקים ווירוסים שתוקפים, נגד חבלות למיניהן שאנו חווים שעה-שעה. העור גם מזהיר אותנו מסכנות – מטמפרטורה גבוהה או נמוכה, מסכנות חבלתיות ועוד. ובסופו של דבר, הוא המכונה החשובה ביותר לרגולציה מטבולית של גופנו בהתאם לתנאי הסביבה.
  2. בהשפעת כל גורמי הנזק האדירים הנ"ל בנוסף לתהליך המטבוליזם הטבעי אשר תלוי רבות בנתונים הגנטיים שלנו, העור עובר מהלך התבגרות. עם זאת, הוא גם פנל חיצוני של מצבו של הגוף כולו.
  3. הכל במוח – אופי בריא מחצין עוד יותר את היופי חיצוני.

אז למה חלקנו נראים צעירים יותר ביחס לאחרים ?

  1. גנטיקה: כפי שציינו מעלה, העניין הגנטי הוא המכריע ולכן גישה אינדיבידואלית בטיפולי שמירת העור היא בסיסית.
  2. תזונה: לשתות מספיק מים – 6-8 כוסות ביום לפחות, לצרוך סיבים תזונתיים, וויטמינים ממקור טבעי כמו פירות וירקות, ולהפחית בתפריט בשר ופחמימות – זה בעצם הנוסחה האידאלית לבריאות כלל גופנית.
  3. פעילות גופנית – כמובן, אין הרבה מה לפרט שכל פעילות גופנית תורמת לחיים ארוכים ובריאים עם מראה צעיר ורענן.
  4. אורך החיים – הרבה מקצועות עם עבודה מאומצת ואינטנסיבית לא כל כך מפרגנות לנושא הבריאות, אבל עלינו לעשות כל מאמץ בכל זאת למצאו זמן ולהקדיש זמן איכות למען בריאותנו.
  5. שינה: לישון מספיק ביממה – לפחות 8 שעות רצופות בלילה ולמצוא זמן גם לשינה בשעות הצהריים.
  6. שמרו את עצמכם מחשיפה מיותרת לשמש. הקור המתון דווקא יכול להיות שיתרום לשמירת המראה הרענן והצעיר.
  7. טיפולים קוסמטיים ואסתטיים: תקפידו על ביקורים סדירים אצל קוסמטיקאית ורופא לאסתטיקה. טיפולים קוסמטיים שונים, טיפולי הזרקת בוטוקס למניעה והעלמת קמטים, הזרקות חומצה היאלורונית למילוי שקעים ולהחייאת העור (טיפולי מזותרפיה וביו-רוויטליזציה), טיפולי הרמה ומתיחת העור יקנו לכם עור בריא, מטופח וכתוצאה מכך, מראה צעיר, יפה, ומושך.

זכרו – העור הבריא תורם המון להצלחה בחיים האישיים וחברתיים.

 

Start typing and press Enter to search