רגע לפני מילוי שפתיים, נא להכיר

רגע לפני מילוי שפתיים, נא להכיר –

 

עפ"י סיווג ה (VDL) Vermillion Dollars Lips ישנם  6 סגנונות עיקריים של שפתיים:

קלאסי    CLASSIC
סגנון השפה הנפוץ ביותר של הגדלת שפתיים שהמטופלים מבקשים הוא ללא ספק המראה הקלאסי. סגנון השפתיים הזה  הוא עדין, אך מאפשר היווצרות ייחודית של כל 5 המישורים הטבעיים הקיימים בשפתיים. נשים שאיבדו נפח דרך ההזדקנות ומי שרוצה תוספת מתוחכמת בוחרות סגנון זה.

אבן אודם  RUBINA
הסגנון של רובינה הוא עבור אלה שנהנים מביטוי מלא יותר של שפתיהם אך באופן לא מוגזם. אין דבר יפה יותר מאשר צורת שפתיים מלאת הבעה כי היא מדגישה את כל המישורים של השפה הטבעית.

קשת  CUPID
הנדירה ביותר בצורות השפתיים היא קופידון לה מראה צעיר וחזק, היא בולטת מאוד בקרב נשים לפני גיל ההתבגרות. באופן טבעי השפתיים של נשים  מלאות יותר בחצי
הפנימי של השפה לעומת צידיהן. לחלק מהנשים עם שפתיים שכאלו הלסת העליונה בצורת V, ולחלק האחר של הנשים יש סגנון זה בהתבגרותן. לא משנה מה הבסיס, קופידון מעורר תפיסה של נעורים.

פנינה  PEARLIOUE
סגנון שפתיים זה מדגיש את השפה התחתונה, במיוחד את שתי הדמעות המרכיבות אותו. "פרליק" היא ההפך של שפת קופידון בסגנון, על ידי הדגשת שתי הדמעות משיגים צורה צעירה יותר. מאחר וסגנון פרליק מתמקד בעיצוב של השפה התחתונה בלבד, הוא יכול להיות משולב עם מראה אחר. Pearlique משלים סגנונות כגון קופידון רובינא היטב.

הוליוודי  HOLLIWOOD
הסגנון ההוליוודי אידיאלי עבור נשים אשר יש להן רצון לתשומת לב בשפתיים שלהם ללא צורה מוגזמת של השפה העליונה והתחתונה. סגנון "הוליווד" נראה
לעתים קרובות בסרטים ובידור. סגנון השפתיים הזה ממלא את כל שלוש הצורות של השפה העליונה, שהן שתי צורות עגולות מחודדות, ואת חצי המעוין באמצע השפה העליונה.

מלאכי  ANGELIC
צורה מלאכית כרוכה בביטוי מלא של השפה העליונה והיא מאוד פופולרית בקרב הפציינטים. הצורה המלאכית מציגה חושניות מעודנת ומפתה, מבלי להרגיש יתר על המידה את המובן מאליו. צורת השפה הזו מדגישה את הגבולות של השפה העליונה, כאשר הדגש הוא בלעגל את צידי השפה.

 

Start typing and press Enter to search