העור הבריא מבטיח מראה הפנים יפות והפוך

 

העור הבריא מבטיח מראה הפנים יפות והפוך

 

בכל הנושא של ביוטי ואנטי-אייג'ינג העור הוא האיבר המרכזי ולפי איכותו גם בעצם נוצר תיוג בין אם צעיר או מבוגר, בין אם יפה או פחות מושך, בין אם מטופח או מוזנח. יכולות להיות עניים מהממות, שפתיים יפות, תווי פנים מפוסלים ועם כל זה במידה ומראה העור לא חיוני, כל שאר הדברים החיוביים מתגמדים. אבל תתארו סיטואציה הפוכה – אם העור יהיה מטופח אך העיניים, שפתיים ותווי פנים אינם עומדים בסטנדרט היופי המקובל, כל היחס שונה – והמראה עדיין מושך.

-נקודה למחשבה !!!

דוגמאות להוכחה ? – סלבס, לא באמת כולם יתברכו בתווי פנים ציוריים אבל הם עדיין נתפסים כיפים ומושכים כיוון שכמעט כולם שומרים על חוקי הטיפוח וזה בעיקר טיפול בעור.

עוד דוגמה ? האם צריך להזכיר איזה שינוי יכול לחולל איפור מקצועי תוך מספר דקות.  כשהאפקט העיקרי של האיפור הוא בעצם להסתיר את פגמי העור ומתן גוון אחיד וקוהרנטי.

העור הוא איבר קסום בגופנו שאנחנו חייבים לו המון. הוא מכסה אותנו בכל גופנו ואפילו כל כך התרגלנו למפגש איתו בכל נקודת הזמן שהרבה פעמים אנו שוכחים שהעור גם הוא איבר בגוף וצריכים לטפל בו בזהירות. העור הוא החומה של גופנו נגד האקלים שסביבנו, נגד החיידקים והוירוסים שתוקפים, נגד חבלות למיניהן שאנו חווים שעה-שעה. העור גם מזהיר אותנו מסכנות – מטמפרטורה גבוהה או נמוכה, מסכנות חבלתיות ועוד. ובסופו של דבר, הוא המכונה החשובה ביותר לרגולציה מטבולית של גופנו בהתאם לתנאי הסביבה.

וכאן נוסחה אידאלית להשגה ושמירת העור בריא ומראה חיוני וזוהר:

תזונה נכונה עשירה בסיבים תזונתיים, וויטמינים ממקור טבעי כמו פירות וירקות, ריבוי שתייה, פעילות גופנית מכל סוג שאוהבים ומספיק שעות שינה ביממה… לצד כל זה הקפידו על ביקורים סדירים אצל קוסמטיקאית ורופא לאסתטיקה. טיפולים קוסמטיים שונים, טיפולי הזרקת בוטוקס למניעה והעלמת קמטים, הזרקות חומצה היאלורונית למילוי שקעים ולהחייאת העור (טיפולי מזותרפיה וביו-רוויטליזציה), טיפולי הרמה ומתיחת העור יקנו לכם עור בריא, מטופח וכתוצאה מכך, מראה צעיר, יפה, ומושך.

 

Start typing and press Enter to search